Συχνές Ερωτήσεις


ΠΩΣ ΘΑ ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΩ

1.  Online:  Μπορείς να παραγγείλεις όλο το 24ωρο, ολόκληρη την εβδομάδα, στον ιστότοπό μας, www.thecandle.gr , 24 ώρες την ημέρα, 7 ημέρες την εβδομάδα.

Βήμα 1ο
Επίλεξε όλα τα προϊόντα που επιθυμείς πατώντας στο "Αγόρασέ το".
ΒHMA 2ο
Εάν είσαι ήδη Μέλος κάνε Login για να συνδεθείς στο Λογαριασμό σου ή αν επιθυμείς να γίνεις κάνε κλικ στο "Γίνε Μέλος". Εναλλακτικά μπορείς  να προχωρήσεις στο επόμενο βήμα και ως απλός Επισκέπτης κάνοντας κλικ στο "Αγορά ως Επισκέπτης".
ΒHMA 3ο
Συμπλήρωσε τα προσωπικά σoυ στοιχεία. Τα πεδία με αστερίσκο είναι υποχρεωτικά.
ΒHMA 4ο
Επίλεξε τον τρόπο αποστολής της Παραγγελίας σου
ΒHMA 5ο
Επίλεξε τον τρόπο πληρωμής :  (Θυμήσου!!! Σε περίπτωση επιλογής κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό ή πληρωμής με πιστωτική κάρτα ή μέσω paypal εξοικονομείται το κόστος αντικαταβολής ήτοι 1,50 ευρώ)
ΒHMA 6ο
Επίλεξε το πεδίο "Διάβασα & συμφωνώ με τους Όρους & Προϋποθέσεις Πωλήσεων" στο κάτω δεξιά μέρος της σελίδας σου και τέλος το "Επιβεβαίωση Παραγγελίας".

2.  Τηλεφωνικώς:
Αν χρειάζεσαι βοήθεια για να καταχωρήσεις την παραγγελία σου μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μας. Η γραμμή Τηλεφωνικών Παραγγελιών λειτουργεί Δευτέρα έως Παρασκευή 08:00-16:00 (εκτός επισήμων εορτών και αργιών)

 

Λογαριασμός & Mέλη

 

Εγγραφή - Γιατί να κάνω εγγραφή στο www.thecandle.gr ;

Δημιουργώντας λογαριασμό στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα :

1. θα υποβάλετε τα στοιχεία επικοινωνίας σας και την επιθυμητή διεύθυνση αποστολής (τιμολόγησης) μόνο μια φορά

2. έχετε πρόσβαση στο ιστορικό των παραγγελιών σας

3. μπορείτε να κρατήστε λίστα με προϊόντα που θέλετε να αγοράσετε στο μέλλον (wish list) και να έχετε όσες διευθύνσεις παράδοσης θέλετε

4. Το καλάθι αγορών σας θα διατηρήσει τα στοιχεία που τοποθετούνται σε αυτό έως ότου είστε έτοιμοι να προβείτε στην αγορά τους, ακόμα κι αν αποσυνδεθείτε και επιστρέψετε αργότερα.

Ξέχασα τον κωδικό λογαριασμού μου. Τι να κάνω;Δοκίμασε να εισάγεις ξανά τον κωδικό σου δίνοντας μεγάλη προσοχή στους αγγλικούς χαρακτήρες και κεφαλαία/μικρά γράμματα. Αν συνεχίσεις να μην μπορείς να συνδεθείς στο λογαριασμό σου, πάτησε το "Aπώλεια Κωδικού", συμπλήρωσε το email σου και ο κωδικός θα σου αποσταλεί στην Ηλεκτρονική διεύθυνση που έχεις καταχωρήσει.

Πρέπει να έχω/δημιουργήσω λογαριασμό για να καταχωρήσω παραγγελία;

Δεν χρειάζεται να δημιουργήσεις λογαριασμό αλλά μπορείς να καταχωρήσεις παραγγελία και ως απλός επισκέπτης. Αν εγγραφείς ως «Μέλος» μπορείς επιπλέον να βλέπεις και το ιστορικό των παραγγελιών σου.
Πώς αλλάζω τις λεπτομέρειες του λογαριασμού μου ;
Συνδέσου στο λογαριασμό σου πατώντας το «Σύνδεση» που βρίσκεται στο πάνω δεξιά μέρος της οθόνης σου. Στα αριστερά θα εμφανιστεί το μενού «Ο λογαριασμός μου». Στο «Στοιχεία Λογαριασμού» μπορείς να αλλάξεις το όνομα, επώνυμο, email και τον κωδικό πρόσβασής σου. Στο «Διευθύνσεις Αποστολής/Χρέωσης» πατώντας το «Αλλαγή διεύθυνσης αποστολής/χρέωσης» μπορείς να επεξεργαστείς τις αντίστοιχες διευθύνσεις. Αφού ολοκληρώσεις τις αλλαγές σου μην ξεχάσεις να πατήσεις «Αποθήκευση». Οι όποιες αλλαγές κάνεις θα συμπεριληφθούν στις μελλοντικές παραγγελίες σου. Δεν μπορείς να αλλάξεις στοιχεία σε παλαιότερες παραγγελίες σου. Στο «Οι παραγγελίες μου» μπορείς να δεις την περίληψη όλων των παραγγελιών σου από τη στιγμή που δημιούργησες λογαριασμό καθώς και τη «Κατάσταση» («Status») κάθε παραγγελίας σου.

Τι είναι η Λίστα Επιθυμιών ;
Στην Λίστα Επιθυμιών, τοποθετείτε προϊόντα που επιθυμείτε ανεξάρτητα από το αν σκοπεύετε να τα αγοράσετε και πότε.  H "Λίστα Επιθυμιών " είναι η προσωπική σου λίστα για να συγκεντρώνεις όλα τα Αγαπημένα σου προϊόντα για μελλοντικές σου αγορές. Κάνοντας κλικ στο "Επιθυμητό" που υπάρχει στο κάτω μέρος κάθε προϊόντος προστίθεται στη λίστα σου και παραμένει εκεί μέχρις ότου επιλέξεις να το αποκτήσεις ή να το διαγράψεις. Για να δεις και να αποθηκευσεις την συλλογή των προϊόντων σου συνδέσου/δημιούργησε λογαριασμό και κάνε κλικ στo "Λίστα Επιθυμιών" που βρίσκεται στην καφέ οριζόντια γραμμή που βλέπεις στην οθόνη σου.
 

Καταχώρηση παραγγελίας

  • Με την καταχώρηση της παραγγελίας σας στο thecandle.gr θα παραλάβετε ένα e-mail που θα επιβεβαιώνει την καταχώρηση της παραγγελίας σας με τα είδη που έχετε επιλέξει, τον αριθμό παραγγελίας, καθώς και το κόστος της παραγγελίας.
  • Στη συνέχεια, αφού η παραγγελία σας έχει εγκριθεί και ετοιμαστεί θα παραλάβετε ένα e-mail με το μοναδικό αριθμητικό-κωδικό για το πακέτο της παραγγελίας που θα παραλάβετε. Με τον αριθμό αυτό είναι δυνατή η ανίχνευση της παραγγελίας σας στο σύστημα αποστολών στην διασύνδεση που θα περιλαμβάνει το e-mail.
  • Όλες οι παραγγελίες σε απόθεμα αποστέλλονται εντός 24-48 ωρών. Αυτό συμβαίνει από την στιγμή που η παραγγελία σας έχει εγκριθεί, περνά στο στάδιο ετοιμασίας και μετά δίνεται για αποστολή. Οι παραγγελίες διεκπεραιώνονται από Δευτέρα έως Παρασκευή (εκτός από τις αργίες). Αν κάνετε την παραγγελία σας το Σαββατοκύριακο, αυτή θα περάσει στο στάδιο έγκρισης, ετοιμασίας και αποστολής τη Δευτέρα. Ο χρόνος παράδοσης μπορεί να διαφέρει στις ιδιαίτερες περιπτώσεις μη άμεσης διαθεσιμότητας του προϊόντος, ή ειδικής επεξεργασίας.
  • Αν υπάρξει καθυστέρηση με την παραγγελία σας, τότε θα επικοινωνήσουμε μαζί σας, σε εύλογο χρονικό διάστημα, μέσω e-mail ή/και τηλεφώνου για να σας ενημερώσουμε για τους αναμενόμενους χρόνους αποστολής. Στην περίπτωση αυτή θα μπορείτε (εφόσον κρίνετε ότι το χρονικό αυτό διάστημα δεν σας ικανοποιεί) να ζητήσετε την αλλαγή της παραγγελίας σε άλλο είδος ή και την ακύρωση της παραγγελίας του εν λόγω προϊόντος και επιστροφή των χρημάτων σας.

Οι καταστάσεις είναι οι ακόλουθες: Σε αναμονή,  Επιβεβαιώθηκε,  Απεστάλη, Ακυρώθηκε.  Κάθε φορά που η παραγγελία σας αλλάζει κατάσταση σάς αποστέλλεται και σχετικό e-mail στην διεύθυνση που δηλώσατε στα στοιχεία σας.

Πώς μπορώ να κάνω αλλαγές στην παραγγελία μου (π.χ. διεύθυνση/τρόπο παράδοσης);
Για οποιαδήποτε τροποποίηση στην παραγγελία σου: αλλαγές στις ποσότητες των προϊόντων, στοιχεία χρέωσης/αποστολής (email/τηλέφωνο/διεύθυνση/τ.κ.
), στοιχεία τιμολογίου (ΑΦΜ/ΔΟΥ), τόπο και τρόπο παράδοσης θα πρέπει να επικοινωνήσεις μαζί μας εντός της ημέρας που καταχώρησες την παραγγελία σου και μόνο τηλεφωνικώς στο 26340 38922 από τις 08:00 έως τις 16:00 από Δευτέρα έως Παρασκευή.
Κάνετε συσκευασία Δώρου;

Όχι.

Θέλω να παραγγείλω εύθραυστα προϊόντα αλλά ανησυχώ μήπως σπάσουν. Πώς συσκευάζονται;Θα έχουν ατομική συσκευασία (κούτα) που τις προστατεύει από κραδασμούς κατά τη μεταφορά. Τα εύθραυστα αντικείμενα τυλίγονται με ειδικό υλικό bubble για να προστατεύονται όσο το δυνατό καλύτερα. Παρ' όλα αυτά σε περίπτωση που παραλάβεις σπασμένο κάποιο προϊόν μπορείς να συμβουλευτείς την ενότητα "Πολιτική Επιστροφών"

Πώς θα ξέρω σε ποιο στάδιο παράδοσης βρίσκεται η παραγγελία μου;
Όταν η παραγγελία έχει ετοιμαστεί και παραδοθεί στην Ταχυμεταφορική/Courier θα λάβεις email  "Εξέλιξης της Παραγγελίας" που θα αναγράφει την εταιρία θα παραδώσει την παραγγελία σου και τον Αριθμό Αποστολής (Voucher). Χρησιμοποίησε τον Αριθμό Αποστολής για να εντοπίσεις που βρίσκεται το δέμα σου:

Υπάρχει περίπτωση να μην παραλάβω κάποιο προϊόν που έβαλα στο καλάθι ή όλη την ποσότητα που ζήτησα;
Υπάρχει επίσης περίπτωση να αναμένεται παραλαβή από εμάς για κάποιο προϊόν που έχετε παραγγείλει, γεγονός που ίσως καθυστερήσει την παραγγελία σας ώρες, ίσως και μέρες. Σε περίπτωση που πιστεύουμε πως θα καθυστερήσει πολύ η παραγγελία σας, επικοινωνούμε με εσάς και εξηγούμε την καθυστέρηση, προτείνοντας κάποιες λύσεις. Η ενημέρωση συνήθως γίνεται εντός των επόμενων τριών εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία της παραγγελίας στα στοιχεία επικοινωνίας που συμπληρώσατε στην παραγγελία σας.

 

Αποστολή παραγγελίας

 

Παραδίδετε στο εξωτερικό ;
Προς το παρόν αποστέλλουμε παραγγελίες με ταχυμεταφορικές/courier μόνο εντός της Ελλάδας.  Ευελπιστούμε στο μέλλον να παραδίδουμε παραγγελίες και σε άλλες χώρες εκτός της Ελλάδας.

Μπορώ να παραλάβω την παραγγελία μου συγκεκριμένη ώρα και ημέρα;Κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σου σημείωσε στο πεδίο "Παρατηρήσεις" ένα διάστημα 3 ωρών και άνω που σε εξυπηρετεί (π.χ. 13.00-16.00). Ο υπάλληλος της εταιρείας Courier θα διαβάσει τις παρατηρήσεις σου ωστόσο δεν μπορούμε να εγγυηθούμε ότι η παράδοση θα γίνει εντός του χρονικού πλαισίου που επιθυμείς. Αυτό θα εξαρτηθεί από το δρομολόγιο της ταχυμεταφορικής. Εάν επιθυμείς συγκεκριμένο ραντεβού θα πρέπει να επικοινωνήσεις με την ταχυμεταφορική.
Τι γίνεται αν δεν με βρει ο Courier την ώρα που θα περάσει;
Αν δεν βρίσκεσαι εσύ ή κάποιο άλλο γνώριμο σου πρόσωπο στην διεύθυνση παράδοσης που μας έχεις υποδείξει, η εταιρεία Courier θα αφήσει ένα ειδοποιητήριο για να τους καλέσεις και να κανονιστεί εκ νέου η παράδοση της παραγγελίας σου.


Πληρωμή παραγγελίας

 

Πώς κάνω Τραπεζική Κατάθεση στο www.thecandle.gr ; Ποια η διαδικασία;

Η τραπεζική κατάθεση μπορεί να γίνει με τους εξής τρόπους:

1. Internet Banking: Αν έχεις ενεργοποιήσει την υπηρεσία Internet Banking στην τράπεζα που διατηρείς λογαριασμό μπορείς να εξοφλήσεις την παραγγελία σου κάνοντας μεταφορά χρημάτων στον αντίστοιχο Τραπεζικό Λογαριασμό της εταιρείας μας.
2. Κατάστημα Τράπεζας: Πληρωμή με μετρητά στο ταμείο οποιασδήποτε Τράπεζας (ανεξάρτητα από το αν έχεις λογαριασμό) σε έναν από τους Τραπεζικούς Λογαριασμούς της εταιρείας μας.

Και στις 2 περιπτώσεις απαραίτητο είναι να συμπληρώσεις στην Αιτιολογία Κατάθεσης τον κωδικό της Παραγγελίας (π.χ Α78777) ή/και το Ονοματεπώνυμο που συμπλήρωσες στην καταχώρηση της Παραγγελίας σου. Δεν χρειάζεται να αποστείλεις email ή fax για την κατάθεσή σου γιατί θα το δούμε στις κινήσεις.
Πώς θα ξέρω ότι εγκρίθηκε η πληρωμή μου με Πιστωτική Κάρτα ή Paypal;
Αφού επιλέξεις τον τρόπο πληρωμής, τρόπο παράδοσης, επιλέξεις το κουτί ότι συμφωνείς με τους όρους και πατήσεις «Επιβεβαίωση παραγγελίας» θα μεταφερθείς στη σελίδα της VivaPayments /Paypal για να συμπληρώσεις τα στοιχεία σου. Αν εγκριθεί η πληρωμή θα εμφανιστεί στην οθόνη σου το μήνυμα «Η παραγγελία σου ολοκληρώθηκε επιτυχώς» και ο κωδικός της π.χ. Α00000087546. Αν απορριφθεί η πληρωμή θα εμφανιστεί μία λευκή οθόνη και δεν θα λάβεις Επιβεβαίωση ή Κωδικό παραγγελίας.

 

Εκπτώσεις - Προσφορές

 

Πότε μπορώ να απευθυνθώ στη Χονδρική;

Οι επαγγελματίες/επιτηδευματίες μπορούν να απευθύνονται στο Κατάστημα Χονδρικής πατώντας εδώ http://x.thecandle.gr

Ηλεκτρονικές ή τηλεφωνικές παραγγελίες από το www.thecandle.gr με τιμολόγιο για επαγγελματίες/επιτηδευματίες δεν επιδέχονται προσφορές . Οι επιτηδευματίες μπορούν να απευθύνονται στο Τμήμα Χονδρικής στο τηλέφωνο 6976 44 60 70

Loading...
Loading...
Loading...